دکتر اینترنتی

مطالب متنوع پزشکی و آموزشی

دکتر اینترنتی

مطالب متنوع پزشکی و آموزشی

جراحی کوچک کردن سینه در مردان

تادئتا

دانستنی هایی در مورد کوچک کردن سینه مردها و چه افرادی می توانند این عمل را انجام دهند .

ژنیکوماستی (بزرگی سینه در مردان):
بزرگی سینه
وضعیت نسبتا شایعی در میان مردان می باشد که می تواند یک طرفه یا دو طرفه باشد. گاهی مصرف داروها باعث این حالت می شود ولی در اکثر موارد علت شناخته شده ای ندارد و فقط یک نوع اختلال رشد سینه در مردان می باشد.
مردانی که نگران وضعیت ظاهری سینه ها می باشند با انجام لیزرلپولیز همراه با وسایل طراحی شده خاصی می توانند این مشکل را رفع نمایند و سینه ای کوچک و صاف تر داشته باشند.
دکتر ثنایی با بکارگیری روش منحصر به فرد خود با ایجاد سوراخ کوچکی در سطح پوست با استفاده از لیزر لیپولیز و چند وسیله مخصوص و تحت بی حسی موضعی و به روش کاملا ایمن مشکل را بر طرف می نماید.
بهترین افراد برای درمان ژنیکوماستی (رفع بزرگی سینه در آقایان )چه کسانی هستند؟
هر مردی که مشکل بزرگی سینه را داشته باشد به شرطی که از نظر سلامتی جسمی و روانی مشکل نداشته باشد می تواند این ژنیکوماستی را انجام دهد.البته اگر پوست سفت و سالمی داشته باشند نتایج ایده آل تر خواهد بود،مردانی که داروهای بزرگ کننده سینه یا ترکیبات ماری جوانا و الکل و استروئید مصرف می کنند در معرض عود می باشند و در صورت عدم قطع این ترکیبات کاندید مناسبی نمی باشند.
ویزیت در مطب جهت ژنیکوماستی (بزرگی سینه در آقایان ):
بهتر است تمام بیمارن قبل از تعیین وقت عمل دوبار در مطب ویزیت شوند. باید تمام نکات عمل ژنیکوماستی و نتایج آن به بیمار گفته شود. هم چنین بیمار باید تمام انتظارات خود را بیان کند. گاهی تامین تمام توقعات بیمار امکان پذیر نمی باشد. افرادیکه توقعات غیرعادی دارند کاندید مناسبی نمی باشند

عمل ژنیکوماستی چگونه انجام می شود؟

ژنیکوماستی در مرکز جراحی محدود و تماما توسط دکتر ثنایی انجام می شود. در این کار نیازی به بیهوشی نیست و تنها با بی حسی موضعی انجام می شود، حدود 1 الی 1:30 ساعت کار طول می کشد و بعد از آن نیاز به بستری در کلینیک نمی باشد.
شیوه درمان چگونه است؟
ژنیکوماستی بر دو نوع است که در معاینه تقریبا معلوم است: 1/ افرادیکه درآنها عمدتا بافت سینه از جنس غددی می باشد. 2/ افرادیکه بافت سینه آنها عمدتا چربی می باشد.. در نوع اول ابتدا برش حدودا یک سانتی متری در زیر بغل یا دور هاله داده می شود سپس با وسایل مخصوصی بافتهای غددی از زیر پوست هاله جدا می شود سپس بافتهای جدا شده با استفاده از وسیله مخصوص دیگری از همان برش خارج می شود. در نوع دوم عمدتا از لیپولیز-لیپوساکشن استفاده می شود و ابتدا بافتهای چربی که کاملا نرم شده است خارج می شوند، سپس از وسایل طراحی شده مخصوصی که در نوع یک برای رفع باقت غددی استفاده می شود، برای خارج کردن بافتهای غددی باقیمانده به دنبال لیپوساکشن استفاده می شود.بدین ترتیب این درمان تحت بی حسی موضعی بود و و اسکار عمل مخفی است. تورفتگی در محل سینه عمل شده دیده نمی شود و نتیجه بسیار طبیعی می باشد.
بعد از جراحی:
درد و کوفتگی قابل تحملی بعد از رفتن اثر داروی بی حسی شروع می شود که با دارو کنترل می شود.تورم زیادی در موضع عمل شده وجود دارد که باعث می شود نتایج در روزهای اول اصلا معلوم نباشد، پوشیدن گن برای حداقل 6 هفته ضروری است.این گن مانند لباس زیر می باشد و به هیچ وجه در پوشش خارجی به بیمار محسوس نمی باشد. رسیدن به نتایج قطعی 1-3ماه زمان نیاز دارد. فعالیت های بالا تنه ورزشی تا یکماه باید محدود شود.
تمام جراحی ها ممکن است عوارض یا مسائل غیر قابل پیش بینی داشته باشد:
چنانچه این درمان توسط جراح ماهر انجام شود عوارض بسیار نادر است، ولی نمی توان در مورد عدم وجود عوارض تضمین داد. بی حسی و کرخی در محل عمل شده،عدم تقارن مختصر، تغییر رنگ در محل اسکار عمل می تواند رخ دهد. در صورت وجود عدم تقارن قابل توجه جراحی برای بار دوم انجام می شود.
نتایج ژنیکوماستی به چه شکل است؟
چنانچه فرد واقع بین و واقع گرایی باشید نتایج بسیار خوب هستند و می تواند اعتماد به نفس شما را تقویت کند. نتایج بسیار خوب و فابل توجه و دائمی می باشند.

توجه کنید در هر صورتی نیاز نیست که برجستگی سینه مردان برداشته شوند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد