دکتر اینترنتی

مطالب متنوع پزشکی و آموزشی

دکتر اینترنتی

مطالب متنوع پزشکی و آموزشی

تأثیر روش درمانی "یو می هو" بر بیماریهای مفاصل استخوانی ناحیه لگن خاصره

هدف اصلی مطالعۀ ما، بررسی تأثیر "یو می هو" بر بیماریهای مفاصل استخوانی ناحیۀ لگن خاصره، به خصوص در رابطه با کودکانی بود که سن آن ها بین 1 تا 12 سال می باشد. در این زمینه "یو می هو"، اثر بسیار گسترده ای داشته است. تاکنون ما بیش از 80 بیمار را که از بیماریهای مفاصل استخوان ناحیه لگن رنج می بردند، تحت معالجه قرار دادیم. بیماری ها، اگر چه متنوع بودند، اما همه آنها به علت جابجایی و عدم قرار گرفتن دقیق سر فمور ( ران ) در داخل استابولوم، دچار درد و انقباض ماهیچه های این ناحیه ( مفصل هیپ ) بوده و به همین دلیل گردش خون در بین ماهیچه ها و مفاصل به خوبی انجام نمی گرفته است.

مطاله و بررسی روی این بیماری ها، امکان داد که روش درمانی "یو می هو"، با از بین بردن انقباضات ماهیچه ای، طبیعی کردن گردش خون و به خصوص جا انداختن دقیق استخوانها در مفاصل مربوطه، تأثیر شگرف خود را نشان دهد.

بررسی کلینیکی، نشان داد که روش درمانی "یو می هو" در بیش از 80 درصد موارد به نتیجۀ سلامت کامل یا بهبودی بیمار منجر شده است.

در طی این معالجات، با یک نمونۀ شگفت انگیز مواجه شدیم. پسر بچه ای 7 ساله، که سر استخوان فمورش را طی یک عمل جراحی تراشیده و به جای آن پروتز گذاشته بودند، به نکروز ( مردگی سلول های استخوانی ) مبتلا شده بود. این پسر بچه به مدت 20 ماه، هر هفته 2 تا 3 بار "یو می هو" دریافت نموده و مورد مراقبت های "هومیوپاتی" قرار گرفت. در خانه نیز به طور مرتب و زیر نظارت والدینش به تمرینات نرمشی مخصوص "یو می هو" پرداخت. نتیجه بسیار درخشان بود. سر فمور کاملأ احیا شد و خطر معلولیت از میان رفت. در شروع معالجات، جابجایی لگن خاصره حدود 5/1 سانتی متر و پای راست حدود 3 سانتی متر کوتاهتر از پای چپ بود. پس از دریافت 30 جلسه "یو می هو"، این جابجایی رفع شد. اکنون طول هر دو پای این پسر بچه برابر است. فقط چرخش خارجی پا کمی بالاست که نتیجۀ عمل جراحی می باشد. عکس رادیولوژگرافی وی به خوبی روند بهبود را نشان می دهد.v

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد