دکتر اینترنتی

مطالب متنوع پزشکی و آموزشی

دکتر اینترنتی

مطالب متنوع پزشکی و آموزشی

رویای زندگی در کره ماه

به گفته دانشمندان روسی تا سال دو هزارو بیست انسان به طور کامل قادر است از انرژی خورشیدی استفاده کند و تا سال دو هزارو سی در کره ماه زندگی خواهد کرد !

به نقل ازروزنامه ایزوستیا :‌ پایگاه اینترنتی سازمان فضایی روسیه نتایج تحقیقاتی را منتشرکرده که بر اساس آنها تا سال 2028محل اسکان دائمی انسان در کره ماه ایجاد می شود و کمی پس از آن اهالی کره زمین به مریخ خواهند رفت و فضا به تدریج به عرصه فعالیت اقتصادی انسان تبدیل خواهد شد.

این تحقیقات که براساس پیش بینیهای 100 محقق برجسته تهیه شده اند همچنین از توسعه قابل ملاحظه صنعت گردشگری فضایی طی سالهای آینده خبر می دهند.

به گفته محققان بین سالهای 2020 تا2030 جمعیت کشورهای صنعتی پیشرفته جهان به پنج میلیارد نفر خواهد رسید، تغییرات بسیار عمده آب و هوایی در جهان روی خواهد داد،‌ نوع انرژی های مصرفی تغییر می کند و انسان تاثیر بیشتری بر محیط زیست خواهد داشت.

علاوه بر این کشورهای پیشرو جهان بین سالهای 2013 تا 2014 درباره کنترل روند گرمایش زمین از طریق اخذ مالیات ویژه از تولید کنندگان گازهای مضر به توافق خواهند رسید و تا سال 2020 سی درصد کل انرژی مورد نیاز جهان از منابع احیا شدنی مانند باد، خورشید و انرژی هسته ای تامین خواهد شد و با ساخت رایانه های کوانتومی و بیولوژیکی نسل جدیدی از داروها در جهان تولید خواهد شد.

کارشناسان معتقدند انسان درآینده درپی پیشرفت قابل ملاحظه در بررسی دی.ان.ای توانایی شبیه سازی اعضای داخلی بدن را به دست می آورد،‌ هوش رایانه ای به سطح هوش انسان می رسد و به تدریج جای انسان را در تصمیم گیریهای مهم خواهد گرفت،‌ اتومبیلهای برقی جای خودروهای فعلی را می گیرند،‌ میزان استفاده از هواپیماهای شخصی به مراتب از اتومبیل بیشتر خواهد شد و به یمن رواج هواپیماهای مافوق صوت فاصله بین شهرهای مختلف جهان در حد قابل توجهی کاهش می یابد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد